IN THE NAME OF ALLAH THE MOST GRACIOUS THE MOST MERCIFUL

.

SELAMAT DATANG

Teruslah bergerak, hingga kelelahan itu lelah mengikutimu.
Teruslah berlari, hingga kebosanan itu bosan mengejarmu.
Teruslah berjalan, hingga keletihan itu letih bersamamu.
Teruslah bertahan, hingga kefuturan itu futur menyertaimu.
Tetaplah berjaga, hingga kelesuan itu lesu menemanimu.”
( allahyarham KH Rahmat Abdullah )

12 Jan 2010

.: konspirasi dunia


segala puji bagi Allah Tuhan sekalian alam.

sekadar nak share. mungkin ramai y tak tahu apa tu freemason ( gerakan sulit yahudi) atau unsur masonic y berlaku di sekeliling kita.
ni disediakan link nya.

" BUKA MATA, BUKA MINDA"

Apa yang dipaparkan di sini bukanlah bertujuan untuk memaksa anda percaya 100% terhadap apa yang ditulis, tetapi lebih kepada mengajak anda berfikir dengan mendalam.



























sama2 menambah ilmu y sedia ada.dan moga2 dengan ilmu y dapat ini, semakin kita sedar dan semakin kita rasa kita ini punyai tanggungjawab utk berdakwah dan memberi kesedaran pada umat islam y semakin jauh dari islam y sebenar.

WAKE UP PEOPLE...

Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepada kamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: "Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang benar)". Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemauan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. ( al baqarah :120)



We Just Only Show You The Door But You The One That Will Choose It.




Pintu A: Teruskan dengan dunia anda sekarang dan terus berada di dunia yang cantik tetapi penuh dengan kepalsuan

Pintu B: Mulai sedar dari tidur yang lena dan berada di dunia yang nyata

Fikirkan semula



p/s : leh juga baca mistic files .

3 teguran:

adik berkata...

Ya Allah,,byk btl rncgn jahat dia. smpai ke sejadh pn!.kt sek pn guru2 n rkan2 sbuk dgn AJL.raja lawak la apla.ni mmg racun#mrosakkn hti,,sgt myedihkn..k.ayu n k.ain,,jom men buang2 tv.huhuuuu

mujahidah88 berkata...

ooo.. nnti di bilang terrorist.. nk buang2 tv plak.. elakkn saja

adik berkata...

hehe sje je.......esk nk sek dah.sbuk dgn sukan bln ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...